Change has come

Etter valet av Obama trur eg på alt.  Også når det gjeld skolen. Change has come to our school.

Yes, we can!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Change has come

  1. Marit Stø says:

    Hei! Ja, nå er vi i gang. The “big change” is over us all!

  2. Aud Venke says:

    Ska sei! Åse Elin med blogg. Ikkje verst. Ka skal den handle om då? Livet i USA, her heime? Jobb? Gler meg til å følge med🙂

  3. aselan says:

    Det va d då. Obligatorisk lekse på eit kurs eg e m på. Driv meg til vanvidd for eg får d kje t.

  4. Aud Venke says:

    Måtte du velge wordpress? Blogspot er veldig enkel å forholde seg til. Men det er sikkert denne òg når du bare har knekka koden😉

  5. aselan says:

    Eg e i ferd med å knekka koden. Har faktsik fått namn på sida.

  6. Aud Venke says:

    Såg dette.Lurte fælt då den i ein periode heitte sjansespill…. Men no kom spelet så då er det jo deg:-).

Leave a Reply

